torsdag 31 december 2015

Handledsvärmare med lila rosor.




En julklapp som blev en nyårsklapp istället....ett par
handledsvärmare efter Maria Gustafsson's härliga mönster.



Ändrade maskantalet, så det skulle passa till mina restgarner,
så mina rosor är något större än originalmönstrets. Det var
lite av varje; Carolina, Bravo, Freja och Signe, känns härligt
 att minska lite på restgarnshögen! :-) Mina handledsvärmare
med vinröda rosor, har suttit på ofta, så det blir säkert fler! :-)



Mönstret heter "Gotland" och det hittar du här.



Hittade ett så fint nyårspapper, och band som passade till det! :-)





♥ ♥ 


Tack för din tid!
AlliEls.

2 kommentarer:

  1. Vilken fin header du har fått till. Bilden på snö och sol är så kalasfin.

    SvaraRadera
  2. Tack Pia1 :-) Det fotot tog jag på väg hem från jobbet, en riktigt kall vinterdag för ett par år sen....brr, så kallt det var, men väldigt vackert! :-)

    SvaraRadera

Det hade varit så kul om du lämnade en kommentar, eller klickade på någon av "gilla"-knapparna, så jag får veta vad du tycker om mina inlägg! :-)