söndag 3 november 2013

Babynest.

 
 
 
Efter att ha varit verksam som sömmerska i alla dessa år, så skulle
man kunna tro att jag hade sytt allt som fanns att sy.....tills jag fick
en fråga om jag ville göra ett babynest, hur sjutton ser ett sådant ut?
Fick ju göra ett litet studiebesök på närmsta babyshop, och sen hem
och skissa på en egen variant, och rota runt lite i mitt tyglager. Så här
blev resultatet, hoppas att den lilla prinsessan ska sova gott i den!
 

 
  
  
 
 
Anorakssnöre och en snörstopp, gör att man kan öka
omfånget på babynestet, efterhand som barnet växer.
 
 
 
♥ 
 
 
Tack för din tid!
AlliEls.
  
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det hade varit så kul om du lämnade en kommentar, eller klickade på någon av "gilla"-knapparna, så jag får veta vad du tycker om mina inlägg! :-)