måndag 21 januari 2013

Dagens loppisfynd!

 
 
 
 
 
  
Det blev en riktigt lyckad tur till loppisbutiken idag!! :-)
Turen var verkligen på min sida när jag sprang på två
stycken jätteläckra prickiga brickor, den ena grön och
den andra hallonröd, 38 x 18 cm. När jag sen hittade den
gula pumpaformade vasen var lyckan total!! Kan se för
mej hur jag fyller den med vackra blommor till påsk,
och lägger godsaker på brickorna....så nu får det gärna
gå fort till påsken och våren, för nu jag är redo! ;-)
 
 
 
Var ju bara tvungen att dela med mej av min loppislycka!
 
Ha det så gott ni kan i januarimörkret!
 
 
 
 
Tack för din tid!
AlliEls.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det hade varit så kul om du lämnade en kommentar, eller klickade på någon av "gilla"-knapparna, så jag får veta vad du tycker om mina inlägg! :-)