söndag 9 oktober 2011

Kalorifria godsaker.



Fick en förfrågan om jag inte kunde visa bilder på kakorna som ligger på
kakfatet på min profilbild, fast en sort per bild. Visst kan jag det, håll till godo!


Dammsugare.



Hushållswafers med chokladsmak.




Chokladbröd med pärlsocker.




Chokladbollar.



Rulltårta med björnbärsfyllning...
...och ett björnbär.


Rulltårta med chokladfyllning...
... och ett par jordgubbar.




Maränger.




Prinsessbakelse.


Gräddbulle.



Engelsk lakritskonfekt.



Chokladpraliner.




Fick en bild på mailen av en storsamlare av mina kakor.... :-)





Här kommer jag att fylla på med fler bilder.....


Tack för din tid!
AlliEls.

3 kommentarer:

  1. Så himla fina! Chokladpralinerna ser så goda ut!

    SvaraRadera
  2. Äh men shit vad sugen jag blev på alla dessa godsaker, det suger i magen!

    SvaraRadera
  3. Tack!:-)Det var ju bra betyg, att ni blev sugna!

    SvaraRadera

Det hade varit så kul om du lämnade en kommentar, eller klickade på någon av "gilla"-knapparna, så jag får veta vad du tycker om mina inlägg! :-)