lördag 10 september 2011

Loppisrosor.


Under de 3-4 senaste loppissäsongerna har mina ögon varit speciellt svaga för
saker med rosor på. Det har man ju inte precis varit helt ensam om, men några
fina fynd har jag ändå kommit hem med.

Tvålkopp,så söt! 
Porslinsknoppar, hittade två.

Behövde något att ha saker i ovanpå badrumsskåpet,
och hittade dessa helt bedårande burkar med lock.....
.....som dock var tänkta till en helt annan slags förvaring! :-)
Kakfat.
Porslinshandtag med rosor på, har den söta zinkbyttan,
som fått lite färg.

Min fina tråd- och garnslask för
balkongbruk...  
...med vatten i - inga flygande
trådar. :-)
Helt otroligt fin, eller hur? Passar perfekt i mitt badrumsskåp.



Tack för din tid!
AlliEls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det hade varit så kul om du lämnade en kommentar, eller klickade på någon av "gilla"-knapparna, så jag får veta vad du tycker om mina inlägg! :-)